Ik ben er...!!(Grenada) - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Ray - WaarBenJij.nu Ik ben er...!!(Grenada) - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Ray - WaarBenJij.nu

Ik ben er...!!(Grenada)

Door: Rayman

Blijf op de hoogte en volg Ray

22 December 2007 | Granada, Saint George's

Het heeft mij enorm veel energie gekost hier heen te komen.(Grenada)

de persoon die mij moest in checken wist niet helemaal hoe mijn vlucht in elkaar zat....nou wie kent ray niet,,, ja ik zei hallo lees toch efffe ik heb je toch een papiertje geven nou...mens haha.

nu zij wist hoe mijn vlucht eruit zag, zet ze toch bijna mijn koffer op een connectie vlucht naar barbados...nou wat hadden wij nou weer .
gelukkig kon ik haar nog vragen om port of spain (TT) op te zetten.

ik gaf haar een smile terug en zei dank je wel...maar in me achter hoofd dacht ik van stomme lu...hahaha.

klaar met in checken..keer me om en zie een groot spandoek...WIJ GAAN JE MISSE RAY VEEEL GELUK.. nou daar werd ik heel erg emotioneel van. ik wist niet waar ik moest staan en bloosen kon ik niet ...ben er te donker voor toch sanne, maya, chad, monique en lis haha.

De vlucht

Ik moest er eerst een vlucht van 4 uur smorgens pakken, enorm veel vragen beantwoorden...o ik had een pet op... elke keer moest ik die effe afdoen en weer op doen als de douane mij het zijn gaf hahaha tjoerie...togggg (gelukkig stonk die pet niet hahha anders was ik geleverd.

In Trinidad aangekomen...door naar de douane...door naar check in voor grenada "LIAT"
wel ik mag van geluk praten...wij waren 25 min voor de afgesproken tijd geland waardoor ik nog net optijd was om de check in te doen bij "LIAT"

Ja LIAT vond dat zij alle haar vluchten wil vervroegen met 60 min. kan je je voorstellen nou nou tjoerie...haha het is in ieder geval niet nadelig voor me uitgepakt.


Omstreeks kwart over zeven (in Grenada en kwart over acht in Suriname) smorgens mocht ik op het eiland Grenada landen.

half acht/ half negen in suriname/ mocht ik na drie maanden mijn vriend weer zien in levende wijze...mijn eerste woorden waren....heeey (brasa)... you stink...have you been drinking lolol

kan je het geloven hahaha...niet eens ik ben blij je te zien..maar goed wij moesten beide erom lachen.

wij zijn daarna gelijk ricthing huis gegaan en natuurlijk.... hihii(wil je dat nou echt weten hey tjoerie)
Wij hebben geslapen tot twee uur s'middag en gaan zo de stad in.

Ik heb het erg naar me zin en hoop dat het ook zo blijft.
maar goed ik ben er eindelijk en ik geniet...tot gauwsss doeg



Ray (22-12-2007)

  • 24 December 2007 - 18:10

    Sanne:

    Hey Ray,
    Gelukkig ben je goed aangekomen!
    Hopelijk ga je een hele leuke tijd beleven! We zullen je zeker missen, maar we blijven je hier natuurlijk volgen!
    Ik kijk uit naar je verhalen!
    Kus Sanne

  • 24 December 2007 - 18:36

    Lizette:

    Hey Ray,

    Ondanks de lange reis, gelukkig toch goed aangekomen! We misten je bij de verkoop zaterdag! Weet niet of het aan jou ligt, maar we hebben een stuk minder verkocht! En dat terwijl we nog van die mooie kerstmannenmutsen op hadden...

    Ik blijf je volgen!

    Kus, Liz

  • 02 Januari 2008 - 17:54

    Sanne:

    Hey Ray,
    Wat zijn die foto's mooi zeg! Het lijkt wel een paradijs daar!
    En je durfde gewoon een zeester aan te raken en vst te houden! Roe maar, dat is wel een dier hoor!
    Ow ja jij bent Rayman ff vergeten ;)
    Veel plezier nog!
    xx Sanne

  • 02 Januari 2008 - 21:07

    Monique En Michael:

    Hoi Ray, net je blog gelezen. Mooi hoor de grenadines, ben net met Michael naar alle foto's gaan kijken. Johan was gaan wandelen voor 2 dagen, net op 30 en 31 zat hij in de manjaboom naast...Vond hij vast niet zo leuk met al die bombels.

    Volgens Michael neemt niemand de telefoon op... haha...

    groetjes van mij en Michael

  • 15 Januari 2008 - 17:16

    Sanne:

    Ray Ray,
    Waar blijven je spannende verhalen???
    xx Sanne

  • 06 Februari 2008 - 19:14

    Sharon:

    Hoi hoi Ray...je laat niks meer van je horen!! Hoe gaat het daar? Ben je ons al vergeten???? Huh?
    Zet gauw wat man!
    Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Granada, Saint George's

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2008

een vijfdaagse vakantie in TT

18 Februari 2008

8 Weken zijn voorbij

22 December 2007

Ik ben er...!!(Grenada)

17 December 2007

Welkom
Ray

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6710

Voorgaande reizen:

22 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: