8 Weken zijn voorbij - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Ray - WaarBenJij.nu 8 Weken zijn voorbij - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Ray - WaarBenJij.nu

8 Weken zijn voorbij

Door: Rayman

Blijf op de hoogte en volg Ray

18 Februari 2008 | Granada, Saint George's

ja wat gaat de tijd nou snel toog....

eeeeh wacht toch eens even..lizet en Sanne was het niet gister, toen ik bijna jullie poort kapot reed haha...ik kan het zo weer voor me zien lol...

maar goed terug naar het heden...wat wat wacht nou waarom heb jullie zo een haast om te lezen..mmm jullie zijn nieuwsgierig hoor..man heb gedud noh.....

ja waar was ik ...ai...8 weken zijn voorbij.

de twee eerste weken waren fantastisch, Nigel en ikke zijn via boot naar de rest van Grenada afgereisd!

nou ik vroeg me eerst wel eens effe af...''De rest van Grenada...hallo volgensmij is dit Grenada toch of niet...Neen lieverd'' zegt Nigel" er is nog veel meer.

Nou de dag van vertrek moeten wij heel vroegjes op...en ja..net als altijd ben ik "para".(onrustig, senuwachtig)

vragen zoals: heb ik alles...mijn tandenborstel, mijn baddoek etc etc hehe... nou ik ben gepakt en gezakt of wij krijgen een telefoontje..nou ik ben nog steeds bezig met inpakken...of Nigel komt naast me staan met een lachprint op.

ik denk in me zelf, goss ik hou niet van de manier waarop hij lacht, ik ruik ,proef, zie negative nieuws... of hij zegt tegen me...lieverd onze vertrek datum is verschoven.

nou....ik moest effe 5 min in de zelfde houding stillstaan en me brei werkte voor een paar seconden niet. (goss wat was ik verschrikkelijk wrevelig geworden)

6 min na het negatief nieuws...zet ik een nape smile op "erg breed" en vraag te gelijk met woorden vloeien tussen me mijn tanden...maar hoe is onze datum verschoven dan......met uitleg en de nodige snoessigheid..was het begrepen.

nou twee dagen hierna...was de reis een feit.
wij hebben de Grenadines afgereisd.

wij deden een overnachting in carriacou, een side seeing over het gehele eiland en hadden een overzicht naar petit Martinique. (prachtig)
Carricou en Petit Martinique behoren ook tot Grenada.

ja....wis je dat?...ikke niet hoor.

terug in mainland Grenada.

ik begin te klagen over lopen...neen ik heb geen probleem met lopen maar, heb je wel eens een berg geklommen, waarbij het eind niet in zicht is...?

wel ehmm ehmmm geloof me...je zou ook klagen...geen enkel stuk land op dit eiland is plat. Allles is Gebergte!!!
dus naar de stad gaan te voet ...mi gaddoooo!!!
ik klaag als een opa...Nigel wacht no...ik ben moe man...dan zijn we nou net van huis vertrokken...overal hebben ze een trap.

een trap om naar de supermarket te wezen, omdat die op een berg staat...nou had hij toch een beter plaats gezocht om zijn winkeltje te plaatsen...maar dan reist de vraag...waar??? want het is overal het zelfde haha mi gadooo man...ooo dit eiland is afteraden voor mensen die niet fit zijn hoor...ze komen gewoon geen stap verder zonder hulp hahaha...ja net als rayman in het begin.lol ( ik kan het nu hoor, loop nu sneller dan Nigel als wij de stad ingaan)

ja ik heb harde sterke benen nu hoor sexie hehehe... wil je zien ...stop to much information...back to the basic.

ai waar was ik...
o ja gebergte....nou je begrijpt als het lopen zo moeilijk gaat, wat is het voor een personen auto dan???...wel die ervaring..ehmm

laat mij zo beginnen...ik werd opgehaald...van de luchthaven naar huis. alles gaat smooth en ikke ben erg moe van de vlucht.

wij gaan een zogenaamde highway op en komen een aroundabout tegen...en vanaf toen ging het fout...ik dacht tot het punt van aankomst...dat wij nooit de routonde af waren...bochten bocthen bochten..heuvel af heuvel op....have you ever been carsick?...hehehe


ai.... maar goed maties...ik ga
spreek jullie gauw weer aboengz

Ray ray











  • 18 Februari 2008 - 20:59

    Sanne:

    Hey Ray,
    Was je soms dronken toen je dit verhaal schreef??? Haha
    Ik ben wel benieuwd naar die gespierde ebnen van je!!!
    Wanneer mogen we komen logeren?
    xx Sanne

  • 23 Februari 2008 - 16:02

    Lizette:

    Ray! Je schrijfstijl is TOP! Ik hoor t je zeggen!
    Lijkt zeker kort geleden dat je onze poort bijna kapot reed! Als ik daar aan denk, moet ik meteen weer lachen!!

    Groetjes aan Nigel!

    Kus Lizette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Granada, Saint George's

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2008

een vijfdaagse vakantie in TT

18 Februari 2008

8 Weken zijn voorbij

22 December 2007

Ik ben er...!!(Grenada)

17 December 2007

Welkom
Ray

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6711

Voorgaande reizen:

22 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: